בן אנד גריס קינמון : מנכל ג'יי סטרט נדב תמיר התייחס אל החרם של חברת בן אנד ג'ריס, היהודים בארהב הרגישו פעם שישראל שותפה לערכים.

בן אנד גריס קינמון : מנכל ג'יי סטרט נדב תמיר התייחס אל החרם של חברת בן אנד ג'ריס, היהודים בארהב הרגישו פעם שישראל שותפה לערכים.. המאבק הוא כנגד ההחלטה של בן אנד גריס העולמית והבעלים שלהם התאגיד יונילבר. מנכל בן אנד ג'ריס ישראל, אבי זינגר, שמר על נאמנות לערכים שעומדים בבסיס מעצמת הגלידות: בעקבות החלטת בן אנד גריס להחרים את יהודה ושומרון, קרה היום ארגון ציוני אמריקה לחרם צרכני של כל תומכי ישראל בארצות הברית. חברת בן אנד ג'ריס תפסיק למכור גלידות ביהודה ושומרון בן אנד ג'ריס החליטו שלא לחדש את ההסכם עם הזכיין הישראלי בעוד כשנה וחצי מכיוון שסירב לדרישתם להפסיק למכור בכל רחבי ישראל. ראש מועצת בית אל שי אלון:

ליוניליוור ישראל אין כל קשר למותג בן אנד ג. מכירת הגלידה שלנו בשטחים כבושים לא עולה בקנה אחד עם ערכינו (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. אנו מודעים להחלטת בן אנד ג'ריס ומבקשים להבהיר: המאבק הוא כנגד ההחלטה של בן אנד גריס העולמית והבעלים שלהם התאגיד יונילבר. ליוניליוור ישראל אין כל קשר.

סופר ×
סופר ×"זמיר Online ×"אתר ×"מו×'יל ×'מ×'שרת ציון ו×"ס×'×™×'×" ×'ן אנ×" ×' ריס ×'לי×"ת ×'ן אנ×" ×' ריס ×'לי×"ת שמנת קרמל וקינמון ×'לי×"ות from aviram.blob.core.windows.net
לקראת חג השבועות , חברת בן & ג'ריס מציעה 2 סוגי גלידות נהדרות שכולנו כל כך אוהבים וגם יתאימו לשולחן החג: The price of גלידה דולצ'ה דה לצ'ה בן אנד ג'ריס (500 מל) in שופרסל is ₪ 19.90. גלידה קינמון באנס בן אנד ג'ריס (473 מל) מתוך שוק הגלידות ברשתות הקמעונאות. איזה גלידה הלכה ישר לבית הקברות. ספק אם הם בכלל יודעים היכן השטחים עליהם הם מדברים נמצאים במפה. חברת בן אנד ג'ריס תפסיק למכור גלידות ביהודה ושומרון בן אנד ג'ריס החליטו שלא לחדש את ההסכם עם הזכיין הישראלי בעוד כשנה וחצי מכיוון שסירב לדרישתם להפסיק למכור בכל רחבי ישראל. אנו מודעים להחלטת בן אנד ג'ריס ומבקשים להבהיר:

שר החוץ יאיר לפיד אמר בתגובה:

לאו דווקא של בן אנד גריס. שייקים, טעמים בלעדיים, וופל בלגי ומתנות מפתיעות שתמצאו רק בחנויות המפעל של בן & ג'ריס. בעקבות החלטת בן אנד גריס להחרים את יהודה ושומרון, קרה היום ארגון ציוני אמריקה לחרם צרכני של כל תומכי ישראל בארצות הברית. Ben & jerry's) היא חברה אמריקאית של גלידות, פרוזן יוגורט וסורבטים המיוצרים על ידי חברת.ben & jerry's homemade holdings inc שבסיסה בסאות' ברלינגטון (פרבר של העיר ברלינגטון) שבוורמונט, ומפעלה העיקרי מצוי בווטרברי (), גם כן. גלידה קינמון באנס בן אנד ג'ריס (473 מל) דן אילוז, מנהל הפעילות בארץ של ארגון ציוני אמריקה, ציין: מהשוקולד דרך הוניל ועד התוספות והסווירלים המפורסמים שלנו. חברת בן אנד ג'ריס תפסיק למכור גלידות ביהודה ושומרון בן אנד ג'ריס החליטו שלא לחדש את ההסכם עם הזכיין הישראלי בעוד כשנה וחצי מכיוון שסירב לדרישתם להפסיק למכור בכל רחבי ישראל. לקראת חג השבועות , חברת בן & ג'ריס מציעה 2 סוגי גלידות נהדרות שכולנו כל כך אוהבים וגם יתאימו לשולחן החג: The price of גלידה דולצ'ה דה לצ'ה בן אנד ג'ריס (500 מל) in שופרסל is ₪ 19.90. מתחנת דלק משופצת בברלינגטון, וורמונט, ועד למקומות רחוקים עם שמות שאנו לפעמים טועים בהגייה שלהם. ראש הממשלה שוחח עם מנכל החברה המחזיקה בבן אנד ג'ריס והבהיר כי להחלטה על החרם יש השלכות חוקיות במדינת ישראל. מנגד ביוניליוור ישראל התנערו מאחריות:

Ben & jerry's) היא חברה אמריקאית של גלידות, פרוזן יוגורט וסורבטים המיוצרים על ידי חברת.ben & jerry's homemade holdings inc שבסיסה בסאות' ברלינגטון (פרבר של העיר ברלינגטון) שבוורמונט, ומפעלה העיקרי מצוי בווטרברי (), גם כן. מתחנת דלק משופצת בברלינגטון, וורמונט, ועד למקומות רחוקים עם שמות שאנו לפעמים טועים בהגייה שלהם. גלידה קינמון באנס בן אנד ג'ריס (473 מל) לאו דווקא של בן אנד גריס. מהשוקולד דרך הוניל ועד התוספות והסווירלים המפורסמים שלנו.

×'לי×
×'לי×"ת חרוסת מי יו×"×¢ ×"×"×'רים שאולי פספסתם ×'פסח ערוץ 7 from a7.org
שייקים, טעמים בלעדיים, וופל בלגי ומתנות מפתיעות שתמצאו רק בחנויות המפעל של בן & ג'ריס. בעקבות החלטת בן אנד גריס להחרים את יהודה ושומרון, קרה היום ארגון ציוני אמריקה לחרם צרכני של כל תומכי ישראל בארצות הברית. מתחנת דלק משופצת בברלינגטון, וורמונט, ועד למקומות רחוקים עם שמות שאנו לפעמים טועים בהגייה שלהם. מנגד ביוניליוור ישראל התנערו מאחריות: לכל 100 מל של גלידה קפה בן אנד ג'ריס (500 מל) המחיר הוא ₪ 3.98. זו החלטה שגויה מוסרית, ואני מאמין שתתברר גם כשגויה עסקית. שר החוץ יאיר לפיד אמר בתגובה: עדיף שבן אנד ג'ירס יתמקדו בלהכין גלידות ולא בלהטיף מוסר.

איזה גלידה הלכה ישר לבית הקברות.

שייקים, טעמים בלעדיים, וופל בלגי ומתנות מפתיעות שתמצאו רק בחנויות המפעל של בן & ג'ריס. בכיר בחברה העולמית אמר שראה תמונת פלסטינית שותה משלולית בגלל המפעל שלנו חברת בן אנד ג'ריס תפסיק למכור גלידות ביהודה ושומרון בן אנד ג'ריס החליטו שלא לחדש את ההסכם עם הזכיין הישראלי בעוד כשנה וחצי מכיוון שסירב לדרישתם להפסיק למכור בכל רחבי ישראל. איזה גלידה הלכה ישר לבית הקברות. ראש הממשלה שוחח עם מנכל החברה המחזיקה בבן אנד ג'ריס והבהיר כי להחלטה על החרם יש השלכות חוקיות במדינת ישראל. לכל 100 מל של גלידה קפה בן אנד ג'ריס (500 מל) המחיר הוא ₪ 3.98. שר החוץ יאיר לפיד אמר בתגובה: מנכל בן אנד ג'ריס ישראל, אבי זינגר, שמר על נאמנות לערכים שעומדים בבסיס מעצמת הגלידות: גלידה קינמון באנס בן אנד ג'ריס (473 מל) מכירת הגלידה שלנו בשטחים כבושים לא עולה בקנה אחד עם ערכינו (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. המאבק הוא כנגד ההחלטה של בן אנד גריס העולמית והבעלים שלהם התאגיד יונילבר. גלידת עוגת גבינה עם תות שדה ופרורי עוגיות וגלידת וניל עשירה וקרמית בטעמים נפלאים. ראש הממשלה, נפתלי בנט, השיב להחלטה, ואמר:

מנכל בן אנד ג'ריס ישראל, אבי זינגר, שמר על נאמנות לערכים שעומדים בבסיס מעצמת הגלידות: דן אילוז, מנהל הפעילות בארץ של ארגון ציוני אמריקה, ציין: גלידה קינמון באנס בן אנד ג'ריס (473 מל) שייקים, טעמים בלעדיים, וופל בלגי ומתנות מפתיעות שתמצאו רק בחנויות המפעל של בן & ג'ריס. מהשוקולד דרך הוניל ועד התוספות והסווירלים המפורסמים שלנו.

מחסני ×
מחסני ×"×'לי×"×" תל א×'×™×' משלוחים ×'לי×"ות תל א×'×™×' משלוח×" from files.mishloha.co.il
בואו לטעום את המנות המיוחדות שיש רק בגלידריות. איזה גלידה הלכה ישר לבית הקברות. זו החלטה שגויה מוסרית, ואני מאמין שתתברר גם כשגויה עסקית. גלידה קינמון באנס בן אנד ג'ריס (473 מל) מתחנת דלק משופצת בברלינגטון, וורמונט, ועד למקומות רחוקים עם שמות שאנו לפעמים טועים בהגייה שלהם. לאו דווקא של בן אנד גריס. מכירת הגלידה שלנו בשטחים כבושים לא עולה בקנה אחד עם ערכינו (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. מהשוקולד דרך הוניל ועד התוספות והסווירלים המפורסמים שלנו.

בואו לטעום את המנות המיוחדות שיש רק בגלידריות.

לכל 100 מל של גלידה דולצ'ה דה לצ'ה בן אנד ג'ריס (500 מל) המחיר הוא ₪ 3.98. בעקבות החלטת בן אנד גריס להחרים את יהודה ושומרון, קרה היום ארגון ציוני אמריקה לחרם צרכני של כל תומכי ישראל בארצות הברית. דן אילוז, מנהל הפעילות בארץ של ארגון ציוני אמריקה, ציין: המאבק הוא כנגד ההחלטה של בן אנד גריס העולמית והבעלים שלהם התאגיד יונילבר. ראש הממשלה, נפתלי בנט, השיב להחלטה, ואמר: בכיר בחברה העולמית אמר שראה תמונת פלסטינית שותה משלולית בגלל המפעל שלנו גלידת עוגת גבינה עם תות שדה ופרורי עוגיות וגלידת וניל עשירה וקרמית בטעמים נפלאים. מתוך שוק הגלידות ברשתות הקמעונאות. לכל 100 מל של גלידה קפה בן אנד ג'ריס (500 מל) המחיר הוא ₪ 3.98. אנו מודעים להחלטת בן אנד ג'ריס ומבקשים להבהיר: חברת בן אנד ג'ריס תפסיק למכור גלידות ביהודה ושומרון בן אנד ג'ריס החליטו שלא לחדש את ההסכם עם הזכיין הישראלי בעוד כשנה וחצי מכיוון שסירב לדרישתם להפסיק למכור בכל רחבי ישראל. מנגד ביוניליוור ישראל התנערו מאחריות: לאו דווקא של בן אנד גריס.

ראש הממשלה שוחח עם מנכל החברה המחזיקה בבן אנד ג'ריס והבהיר כי להחלטה על החרם יש השלכות חוקיות במדינת ישראל בן אנד גריס. איזה גלידה הלכה ישר לבית הקברות.

Posting Komentar

0 Komentar